V rámci našich úklidových služeb Vám zajistíme kompletní personál pro úklid Vašich hotelů, kanceláří nebo bytů. Zároveň jsme schopni dodat i zaměstnance na pozice housemana, pokojské nebo recepční. V neposlední řadě Vám jsme schopni postavit komplexní řešení na klíč tak, abyste neměli s úklidem absolutně žádné starosti.
Pracovník úklidu
Pracovník úklidu se postará o úklid všeho potřebného ať už v domácnosti, kanceláři, hotelu nebo gastro podniku. Údržba podlahy, oken, sociálních zařízení, dezinfekční práce, umytí nádobí, to vše má pracovník úklidu na starost.
Pokojská
Pokojská je pozice určená pro ubytovací zařízení, kde má na starost kompletní údržbu a úklid pokojů a jejich přípravu na nové hosty. Zároveň má pokojská na starost údržbu společných prostor ubytovacích zařízení.
Supervisor
Nemáte čas dohlížet ve svém ubytovacím zařízení na práci pracovníků úklidu? Využijte supervisora, aby to udělal za Vás! Supervisor má na starosti právě dohled a kontrolu kvality úklidu a zodpovídá za celý úklidový úsek.
Houseman
Houseman má na starosti zařídit vše, co je v ubytovacím zařízení potřeba od drobných oprav a údržby, až po mytí oken a čištění koberců.
Údržbář
Údržbář má na v ubytovacím zařízení na starosti dohled nad technickým stavem jak objektu, tak i jednotlivých pokojů. V případě jakékoliv závady je údržbář ta osoba, na kterou je potřeba se obrátit a on už zařídí zbytek.
Recepční
Recepční je první člověk, kterou host uvidí při příchodu do ubytovacího zařízení. Pracovní náplní recepční je vítání a uvedení hostů. Zároveň má na starosti poskytování informací nejen o chodu podniku a vyřizování telefonátů a lehké administrativy.